Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 18:28:55 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/02845 aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Sipe küla, Ala// 
Kamara// Kasesalu// Rebase-Küti tee// Sepasöödi// Sulendiku// Sirvaku küla, 
Tartu-Petseri 17,4-22,4 km// Uhti küla, Kuivaoja// Orumetsa// Porijõgi V3// 
Tartu-Petseri 7,8-11,8 km// Vahesalu// Ülesoo// Vana-Kuuste küla, 22141 
Haaslava - Vana-Kuuste tee// 22142 Vana-Kuuste - Lootvina tee// Gaasi tee 
1// Kadastiku// Kastre metskond 41// Kemba// Kooli// Kuuste// Lehisevälja// 
Lepiku// Metsanurga// Metsatuka// Mäe// Männi// Männi-Oksa// Männiku// 
Nõmme// Oru// Reino// Reola raudteejaam// Rotilohu// Soometsa// Soopalu// 
Soopõllu// Taga-Männiku// Tammepõllu// Tartu-Petseri 14,1-17,4 km// 
Väike-Oksa// Kastre vald, Tõõraste küla// Tartu-Petseri 11,8-12,6 km (Reola 
raudteejaama CCS kaablitrassid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusteatise kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26923715>  (menetlus nr: 
416070), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister